Propagace na trhu


Zadání úkolu

2. jaký budeme používat propagační mix (podpora prodeje, přímý marketing, osobní prodej)


 

Podpora prodeje

 

– stimuluje k okamžitému nebo objemnějšímu prodeji

 

– budeme vyhlašovat soutěže na fcb o poukaz na foceni, je sdílený mezi hodně přátel, čím více lidí se přihlásí do soutěže, tím více se jim dostáváme do podvědomí

– dárek zdarma – ke každé objednávce nad 5 000,- dostanou klienti fotografie na reklamním flesh disku s naším logem zdarma

– ke každé objednávce nad 2 000,- dostane klient propisku zdarma s naším logem.  

– věrnostní program – 5% na druhé focení. 10% na třetí a více focení

– rychlý nakup voucheru bude sleva (časově omezená)

– silným nástrojem na reklamu budeme využívat Slevomat.cz na naše vybrané služby

 

Osobní prodej

– chodit nabízet osobně? 
– Na ulici je minimální pravděpodobnost, že využije nabídku focení.
– Školy a školky – lze zjišťovat, zda mají své fotografy, necháváme zde letáček a vizitku (kontakt, web, ukázka fotografií)

Reklama

– Reklama na sociální sítě s naším odkazem

– Realy na sociálních sítí

– Youtube ukázkové videa s odkazem na naše webové stránky

 

Přímý marketing

– nabízení balíčků již zaregistrovaným klientům

– na email pro registrované klienty odesíláme informace o každém novém sezóním balíčku (velikonoční, podzimní, vánoční focení)

 

Sponzoring

– při nedostatku zakázek nabízíme TFP focení
– klient dostane 1-2 fotky zdarma, musí souhlasit se zveřejněním jeho fotek, které sám vybere a schválí, klient dostane smlouvu, kterou musí podepsat kvůli ochraně osobních údajů