Segmentace trhu


Zadání úkolu

Segmentace trhu lze využít například při plánování reklamních kampaní, tvorbě reklamních textů a sloganů pro reklamu v tisku a mediích, věrnostních programů a spotřebitelských soutěží.

 

      • Pro koho je web určen?
      • Jaká je cílová skupina zákazníků?
      • Co hledají zrovna vaši zákazníci?
      • Co na vás zákazníci nejvíce oceňují?

Demografická a Socioekonomická kritéria

– Podstatou je vytvoření skupin podle věku, pohlaví, velikosti rodiny, rodinný stav, příjem rodiny, povolání, vzdělání a další.

 

– nás budou zajímat především takové skupiny lidí, které budou slavit životní události, to je od narození až do konce života, lidé nás samy vyhledávají pro uchování svých vzpomínek

 

– očekávaní narození miminka

– narození miminka

– oslavy narozenin

– oslavy výročí 

– párové focení (zamilovaný pár, rande)

– svatby a registrované partnerství

– mezigenerační focení

– smuteční obřady

 

Geografická kritéria

– Náš rozsah je v ideální míře po celém ústeckém kraji. S delší vzdáleností se zvyšuje cena za dopravu, z toho lze předpokládat, že je velmi malá pravděpodobost, že budeme pozváni na svatební focení svatby na Moravu

– Podle toho budeme cílit na zveřejňování reklamy

 

Psychografická segmentace

– lze rozdělit podle osobnosti a životního stylu

– chlapy budou upřednostňovat drsný vzhled na fotkách

– ženy se budou chtít prezentovat svou krásou


– Ženy chtějí vypadat na fotkách jako modelky, nelze tím dosáhnout při focení mobilním telefonem. K tomu už je potřeba zkušený fotograf který dokáže ve Photoshopu upravit veškeré nedostatky, napózovat modelku a k usnadnění práce využije služeb vizážistky, která upraví pleť pro dokonalý vzhled .